Antwoorden op al jouw vragen over huidverzorging op maat.

FAQ Huidanalyse - Huidtest

Hoe weet ik of een product geschikt is voor mijn huid ?

Je vindt bij elke product een
expert advies van Kris, zorgvuldig uitgeschreven na test en evaluatie van het product. Advies op maat nodig ? Doe de huidtest.

Hoe kan ik mijn huid laten analyseren ?

De huidtest of huidanalyse verloopt online via een reeks vragen. Start de
gratis huidtest op de homepage of kijk bovenaan in de balk 'start huidtest' of klik: Doe de huidtest.

Hoe lang duurt de huidtest ?

De online huidtest of huidanalyse duurt een paar minuten: meestal tussen de 3 en de acht minuten.

Is de huidtest en het advies gratis ?

Inderdaad, de online huidtest is gratis, en het advies dat jij via email
ontvangt ook.

Wat kan ik verwachten van het huidadvies na huidtest ?

Je ontvangt binnen de 48u een email met daarin jouw vierstappen routine, inclusief de beste product mach en telkens gebruiksadvies op jouw maat. Je ontvangt nadien aanvullend producten om het vierbasisstappenplan uit te
breiden, en extra verzorgingstips.

Krijg ik professioneel huid advies ?

Yes ! Jij ontvangt altijd professioneel én gepersonaliseerd advies van Kris
Schoeters, Skin Experte met een BaNaBa Cosmetische Wetenschappen en met meer dan 18 jaar ervaring: een krak in online advies voor verzorging thuis.

Kan ik Skin Experte Kris zelf contacteren met vragen ?

Ja zeker, je mag steeds contact opnemen via email kris@skincareboulevard.be, of gebruik ons contactformulier.

Nog meer vragen over de huidtest ?

Bekijk meer FAQ op de pagina HUIDANALYSE, klik hier.

FAQ Betaling - Verzending

Welke betaalmogelijkheden zijn er ?

Skincare Boulevard werkt momenteel met betaalprovider SHOPIFY PAYMENTS, en biedt volgende opties:

- Apple pay, G pay, Paypal,
iDeal, Shop pay

- Bancontact, Maestro

- VISA, Mastercard

- Uitgesteld betalen met KLARNA

Je kan ook kiezen voor overschrijving rechtstreeks op de rekening van Skincare Boulevard (prepayment).

Kan ik met overschrijving betalen ?

Ja hoor dat kan. Plaats jouw order, kies ‘overschrijving’ en ontvang een email met betaalverzoek. Ons rekening nummer zal erop staan BE75 631 7668 6651. Maak het bedrag over, en we sturen aansluitend je pakje op.

Kan ik cash betalen ?

Ja dat kan, bij eigen ophaling. Als je deze optie wil benutten, kies dan
voor 'overschrijving' en stuur een mail met je verzoek naar kris@skincareboulevard.be

Welke mogelijkheden zijn er om mijn pakje te ontvangen ?

Je kan kiezen voor:

- standaard levering : met een koerier (meestal Bpost of PostNL), aan standaardtarief.

- zelf ophalen bij Skincare Boulevard (Antwerpen Zuid): altijd op afspraak
zodat we zeker aanwezig zijn !

Naar welke landen worden pakjes verzonden ?

België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië zijn sowieso mogelijk. Bekijk
alle voorwaarden via de shipping
polic
y.

Hoe lang duurt het met de koerierdienst voor ik mijn pakje ontvang ?

Jij ontvang je pakje meestal binnen de 48u na aankoop (werkdagen, België en Nederland). Voor zendingen naar andere landen dan Nederland, kan het tot 72u duren. Je krijgt steeds een cc van de tracking in je mailbox. Voor meer details, raadpleeg onze Shipping Policy.

  

Vanaf wanneer is de verzending gratis ?

Vanaf 65euro aankoopwaarde wordt jouw pakje gratis verstuurd, binnen België en Nederland. Bekijk de tarieven voor de andere landen via de Shipping Policy.

Hoeveel verzendkosten betaal ik bij niet-gratis verzending ?

De kosten voor de verzending bij aankoopwaarde minder dan 65 euro, zijn 5,5 euro voor België en Nederland. De verzendkosten andere landen bekijk je via de Shipping Policy.

Kan ik mijn pakje komen ophalen ?

Yes ! Je mag, op afspraak, je pakje ophalen bij Skincare Boulevard op Antwerpen Zuid (Expo wijk). Ik zet dat met veel plezier, netjes in een zakje, voor je klaar.

Waar is Skincare Boulevard gelegen ?

Skincare Boulevard is 'based in Antwerp', in de Sergiersstraat nummer 29 in 2020 Antwerpen. In dit afhaalpunt kan je, op afspraak, je pakje ophalen. Parkeren kan voor de deur.

Wat als mijn pakje verloren is gegaan ?

Als jouw pakje verloren is gegaan bij de koerier, dan sturen wij jou een 2de pakket op, zodat je toch jouw aangekochte producten kan ontvangen (indien de stock het toelaat). We zorgen er voor dat jouw 2de pakje binnen de 10 dagen
vanaf aankoop in jouw bezit is.

Kan ik ruilen - retourneren - mijn geld terug ?

Ja dat kan. We willen jou graag zo goed mogelijk van dienst zijn, dus een gesloten verpakking ruilen kan zeker, retourneren in ruil voor terugbetaling kan ook. Lees er zeker nog even onze policy op na, maar we doen er alles aan om jouw ervaring zo positief mogelijk te maken !

Bekijk de Terugbetalingspolicy, of check de Algemene Voorwaarden !

FAQ Producten en diensten

Kan ik een cadeau bon aankopen voor huidverzorging en make-up ?

Yes ! Koop je cadeau bon, kies bedrag vanaf 10 euro. Je ontvangt deze meteen digitaal in je mailbox, en je kan deze ook afprinten. Kijk
cadeaubon hier.

Kan ik mijn aankoop laten inpakken in cadeau verpakking ?

Yes ! Wij pakken je aankoop graag in, en je kan zelfs de gelegenheid aangeven in de comment box bij checkout: Kerst, verjaardag, valentijn, zomaar ? Bekijk
cadeauverpakking hier.

Zijn de producten op SkincareBoulevard.be van goede kwaliteit ?

Absoluut
! Hier vind je enkel de beste ingrediënten. Elk product wordt uitgebreid getest door Kris vooraleer het aangeboden wordt. Je vindt haar expert advies bij elk
product. Wij kiezen voor Belgische en Europese brands, die kwaliteit, duurzaamheid en effectiviteit hoog in het vaandel dragen.

Over Synbiotic Skincare

FAQ over Synbiotic Skincare vind je op deze pagina: klik hier.

Over Extra Wild Beauty skincare

Bekijk FAQ over dit merk, klik hier.

Over de YouTube Masterclasses

Schrijf je in voor de Masterclass Boost Your Skin, en vind meer info via deze link.

Over de Workshops & Lives

Meer info over de workshops en live sessies via deze link.

Over de groep Huidverzorging

Meer info over voordelen van deelname aan de besloten groep HUIDVERZORGING op facebook, en lid worden, via deze link.

Heb jij nog een andere vraag ? We helpen je graag verder: