Huidverzorging abonnement: altijd het juiste product op het juiste moment
Je favoriete product is al een paar dagen op, en je bent het weer vergeten te bestellen? Ai das vervelend! Oplossing: zet je huidverzorgingsproducten in een abonnement. Het pakket wordt automatisch geleverd op het exact juiste moment én je krijgt een vaste korting. Zo hoef je nergens aan te denken: alles wordt voor je geregeld.
Waarom is een abonnement nuttig?
Dagelijkse verzorging thuis is de sleutel tot een gezonde en stralende huid. Bij Skincare Boulevard help ik je om een effectieve routine samen te stellen met producten die perfect aansluiten bij jouw huidbehoeften, via de huidtest en ons concept "Leer beter smeren".
Consistent gebruik van de juiste producten is essentieel – continu producten switchen zonder enig plan doet je huid meer kwaad dan goed. Kies voor de juiste ingrediënten en gebruik ze slim voor de beste resultaten.
Daardoor worden bepaalde producten vaste basics in jouw routine, andere wisselen met de seizoenen of krijgen een update als antwoord op de natuurlijke veranderingen in je huid.
Als ervaren skinexperte verbind ik me aan jouw huid en jouw resultaat op lange termijn. Daarom bied ik via het abonnement systeem voordelen aan mensen die wil inzetten op consistente huidverzorging, en kan je daarbij rekenen op mijn huidadvies.
Huidverzorging abonnement: jouw voordelen
-
Gemak: je levering komt op een vast moment.
-
Zekerheid: jouw routine is altijd up-to-date.
-
Flexibiliteit: pauze nodig? Geen probleem. Een product switchen? Ook dat regel je eenvoudig.
- Interval: pas zelf je timing per product aan. Je reiniger elke 2 maanden? Je serum elke maand? Je peeling elke 3 maanden? Check, check, check !
-
Exclusieve korting:
-
5% op geselecteerde producten tot €70
-
7,5% op geselecteerde producten vanaf €70
-
12,5% op collageen van Collagen Lift, inclusief duurzame refillstrategie
-
Unieke service: Elke drie maanden ontvang je een e-mail om je abonnement te evalueren en aan te passen aan jouw behoeften. En of je nu een seizoenswissel wil doorvoeren, een nieuw product wil toevoegen of je reinigingsroutine upgraden, ik sta voor je klaar met advies.
Speciaal voor Collagen Lift Paris: Je ontvangt een complete verpakking bij de eerste levering, gevolgd door duurzame refills met 28 ampullen om de originele doos te hervullen. Dit bespaart op de verpakking, en helpt je persoonlijke afvalberg verminderen. Bij Collagen Lift Paris geldt een vaste maandelijkse levering.
Praktische details:
-
Betaling verloopt automatisch via creditcard.
-
Het abonnement kan opgezegd worden na een jaar.
-
Je kan altijd pauzeren, betalingen verschuiven, je kredietkaart wisselen, producten veranderen van timing, aard of aantal.
- Voor vragen of advies ben ik altijd beschikbaar.
Het voorbeeld van Anja.
Anja gebruikt een reiniger, een serum en een dagcrème. Ze doet met haar reiniger 2 maanden, met het serum 1 maand en met de dagcrème bijna 3 maanden.
De opties van Anja:
- Bestel reiniger, serum en dagcrème in 1 pakket. Stel de frequentie van de producten in (kies per maand, per 2 maanden, per 3 maanden), zodat ze allemaal samen in 1 pakket komen. Omdat de dagcrème van Anja geen 3 maanden overbrugt, kiest ze dus voor 1 pakket elke 2 maanden, en heeft dus nodig: 2 serums, 1 reiniger, 1 dagcrème, met interval elke 2 maanden. Ze betaalt het volledige pakket op dag 1, en krijgt een nieuw betaalverzoek voor hetzelfde pakket 2 maanden later (+ levering)
- Spreid de kosten. Anja wil liever elke maand betalen, en spreidt haar kosten. Ze stelt de frequentie in van het serum op maandelijks, en de reiniger en dagcrème op 2 maandelijks. Zo betaalt ze wel elke maand, maar het bedrag varieert. Ze kan zelfs instellen via de betalingsplanner, om het serum altijd in het begin van de maand af te rekenen, en om de maand het bedrag van de 2 andere producten half de maand in te stellen.
Ps: Anja krijgt de goederen geleverd die werden betaald. Je het is dus geen 'prepayment' systeem, maar wel betalen=leveren.
Abonnement huidverzorging: meer details in de FAQ
Wat is een abonnement?
Het abonnement bij Skincare Boulevard is een terugkerende automatische aankoop. Je gaat akkoord met een abonnement gedurende minstens één jaar. Je kiest één of meerdere producten in abonnement, je betaalt de eerste schijf meteen en de volgende betalingen en leveringen gebeuren automatisch.
Voor welke producten is het abonnement beschikbaar?
- Op een grote selectie van reinigers, serums, crèmes en drinkbaar collageen.
- Niet in abonnement: travel verpakkingen, zonnecrèmes, make-up, tools.
- Je vindt een abonnement als aankoopoptie bij het product.
Wordt het abonnement verlengd automatisch na één jaar ?
Het abonnement wordt na één jaar sowieso automatisch verlengd, maar vanaf dat punt kan je het abonnement maandelijks opzeggen.
Kan ik tijdens het abonnement van product wisselen?
Ja, je kan het aantal producten in het abonnement aanpassen, je kan de leverfrequentie aanpassen, je kan producten switchen met andere.
Kan ik het abonnement pauzeren?
Ja, je kan het abonnement pauzeren: je kan bijvoorbeeld een betaling / levering uitstellen wegens vakantie.
Kan ik een betalingsdatum aanpassen?
Ja, je kan een geplande betaling aanpassen naar een andere datum.
Wat als er een andere korting is?
Het kan gebeuren dat één van de producten in het abonnement onder een andere korting op de webshop van Skincare Boulevard valt. Het staat je altijd vrij om apart aan te kopen, maar deze aankopen zijn niet geldig onder het abonnement. De toegestane korting van het abonnement is niet cumuleerbaar met andere kortingen.
Welke betaalmogelijkheden zijn er voor het Abonnement?
Een abonnement wordt automatisch afgeschreven van een krediet kaart, zoals: Visa, MasterCard, Shop Pay, G Pay. Andere betaalmogelijkheden, of betaling met uitstel zijn niet mogelijk.
Waar kan ik mijn abonnementen bekijken en aanpassen?
In het klantportaal vind je alle abonnementen. Daar kan je alle aanpassingen doorvoeren. Het klantportaal is toegankelijk via account login, en je kan ook een magic link opvragen om je abonnementen te checken zonder login.
Kan ik producten toevoegen aan mijn abonnement?
Natuurlijk. In het klantportaal kun je ook producten toevoegen aan jouw abonnement. Klik eenvoudig op de knop 'Bewerken' in de productkaart en bewerk, verwijder of voeg producten toe aan uw abonnement.
Wat gebeurt er als de geplande betaling niet kan worden verwerkt?
Als het abonnement niet kan worden verlengd omdat een betaling niet kan worden verwerkt, ontvang je een e-mail met een link waarmee je de betaalmethode veilig kunt bijwerken. Het systeem zal sowieso één dag later de geplande betaling opnieuw proberen uit te voeren.
Betaal ik verzendkosten?
De verzendkosten van SKincare Boulevard zijn geldig onder dezelfde voorwaarden: vanaf 89 euro is de verzending gratis. Heb je een maandelijks abonnement onder de 89 euro ? Dan betaal je telkens de verzendkost erbij. Vermijd verzendkosten door je leveringen elke 2 of 3 maanden te plannen, of verhoog het aankoopbedrag per maand.
Hulp nodig?
Ik sta klaar om je te helpen, met adviezen, met de start van je abonnement en met alle issues die kunnen voorvallen. Contacteer me via:
- kris@skincareboulevard.be
- stuur whatsapp naar 0477 514225