De toekomst van cosmetica volgens Kris Schoeters Skinexpert in Fokus Lifestyle (De Standaard) Skincare Boulevard

Fokus Lifestyle (magazine bij De Standaard): Cosmetica 2.0 - de opmars van gepersonaliseerde beautyproducten.

Met expertise van oa Kris Schoeters, Skin Experte en founder van Skincare Boulevard, huidverzorging op maat en Ikonik Skin Agency.

Personalisatie in cosmetica staat nu reeds gelijk aan productpakketten op jouw maat, en dankzij DNA analyses en AI (artificiële intelligentie) kunnen we (binnenkort) nog meer op de unieke noden van elke persoon werken. Een crème volledig op maat, rekening houdende met je unieke huidnoden, lichaamsprocessen, Dna en zelfs de bacteriën in je darm: het komt steeds dichterbij.

 

Hartelijk dank aan Fokus Lifestyle, het magazine bij De Standaard. Mooi dossier gerealiseerd door van Renate van der Stel, en met dank ook aan Rosalie van Hoof, journaliste. Lees Fokus Magazine of check it out online: klik to read.

Terug naar blog

Reactie plaatsen

Let op: opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd.